top of page

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

  1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis  2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

  2. Pirkėjas, Pirkimo pardavimo taisyklių 12.1 punkte nurodytais atvejais norėdamas grąžinti nekokybišką prekę, turi apie tai informuoti Pardavėją raštu, pateikiant broko įrodymus (foto, video, pan.) bei pateikti prekės įsigijimo dokumentą/čekį.

  3. Pirkėjas siunčia prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų, ar prekės trūkumams šalinti, ar patikrinti, per Pardavėjo nurodytą kurjerį. Tokias prekes, iš anksto susitarus, iš Pirkėjo gali atsiimti ir pats Pardavėjas.

  4. Jei tai yra įmanoma, Pirkėjui grąžinant nekokybiškas ir (ar) trūkumų turinčias prekes prašome prekę grąžinti tvarkingoje pakuotėje, taip kad ją būtų patogu priimti, taip pat prekę grąžinti su visomis Pirkėjo gautomis komplektinėmis dalimis.

  5. Kilus ginčui dėl grąžinamos prekės išvaizdos pasikeitimų ar prekės sugadinimo, Pardavėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir pateikti prekę ekspertizei. Ekspertizės išlaidas padengia kaltoji šalis.

  6. Pirkėjo teisė atsisakyti sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas visiškai įvykdys sutartį;

  7. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis prekių pristatymo būdas. Pirkėjui įprastinės prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidos negrąžinamos.

  8. Pardavėjas gali sulaikyti Pirkėjui jo sumokėtų sumų grąžinimą tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui.

  9. Pirkėjas turi teisę savo sąskaita grąžinti kokybiškas prekes per 14 dienų ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus. Už sumokėtas transporto (pristatymo) paslaugas pinigai negrąžinami. Grąžinant kokybiškas prekes, jie turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje. Pakuotė, juostos ir etiketės negali būti pažeistos, nuplėštos. Gautą nepatikusę Pardavėjas patikrina, ar buvo laikomasi grąžinimo sąlygų, ir per 72 val. padaro pinigų grąžinimo pavedimą į Pirkėjo nurodytą sąskaitą.

  10. Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad tuo atveju, jeigu Sutarties pagrindu įsigyjamos Prekės pagal CK 6.228 (10) 2 d. 5 p. taikytinų teisės aktų reikalavimus yra priskirtinos prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių. Pirkėjo, kuris yra Vartotojas, reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės Prekę analogiškomis Prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik gavus atskirą Pardavėjo sutikimą.

Daugiau informacijos Pirkimo taisyklėse

bottom of page